Alt om Vin Facebook Twitter Nyhedsbrev

Opslag

Carsten Holst
mousserende vin kampagne
Ok. jeg hører til dem (majorioteten) der køber hovedparten af min vin i diverse supermarkeder.
Jeg har dog en stor frustration, som jeg ikke kan være ene om at side inde med.

Jeg elsker tør Mousserende(BRUT) vin og mener at det er en vintype som gør sig godt året rundt, primært som appitif.

Champagne, cava, cremant, spumante

Sommer, vinter, forår og efterår. Nævn en lejlighed og der findes en lille hapser som må skylles ned med et forfriskende og appetitskærpende glas.

grundende er mange, så dem vil jeg udelade, men.

Kigger man i Supermarkedernes og vinhandlernes tilbud og markedsføring, skulle man tro, at der kun drikkes mousserende vin til nytår. Det er jo helt og her kommer så min pointe og målet med dette indlæg.

Jeg vil gerne finde ligesindede, som vil mobilisere en kampagne i mod denne tilstand/stilstand.
Det må kunne lade sig gøre, også at skabe attraktive tilbud på mouserende vin uden for uge 52.

I uge 52 reklameres der jo typisk meget for vintypen, og man får let det indtryk, at det er tale om fantastiske tilbud, men der er efter min overbevisning oftest tale om normalprisen, mens der uden for "tilbudsperioderne" er tale om urealistiske priser.

hvordan skaber man en sådan kampagne?
hvilke midler skal der til?
er der overhovedet er behov

kom med jeres besyv. så ser vi hvad der kan ske